Alternativa avslutningar för statsministern

Kristdemokraten Else-Marie Lindgren tycker att Sveriges statsminister borde sluta sina tal med orden ”Gud välsigna Sverige” enligt Aftonbladet, SvD och DN. Visst ska hon få tycka det kära Else-Marie.

Jag tycker att han, med näven i vädret, ska avsluta med något av följande:

  • Vad tycker ni om det va, danskjävlar?
  • För övrigt anser jag att Örebro borde förstöras
  • Fria BigMacs åt folket!
  • Mor, ge mig mina kalasbyxor åter!
7 svar

  1. HAHA! Jag röstar på förslag nr2 där faktiskt. På VARENDA tal.

  2. Alla dina förslag var ju bättre än Else-Maries iallfall 🙂

  3. Eller varför inte: gud bevare konungen och fäderneslandet.

  4. Jag måste nog hålla på alternativ ett helt klart här.
    Ernst-Hugo, vi saknar dig!

  5. Jag håller med föregående talare!
    Med vänlig hälsning Samuel Bellamy
    Ordförande i Kalasbyxornas Förening

  6. Jag gillar både ettan och tvåan. Jag tror det skulle bli en fin variation. 😀

  7. Haha min röst går med på tvåan. Borde avsluta alla inlägg och liknande som man skriver med det oxå.

    ”Förövrigt anser jag att Örebro borde förstöras.”

Kommentera

